نوشته شده توسط : رئیسی
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رئیسی

اکنون سایتجالق  دانلود یکی از محبوب ترن بازی های ایکس باکس 360 را برای دانلود بازی فوتبال کامپیوتر ارائه داده است. یک فوتبال انیمیشنی عالی برای کامپیوتر که تکنیک های باور نکردنی آن با امکان تکرار صحنه ها از زاویه های مختلف و تکنولوژی متفاوت این بازی فوتبال و پروراندن شرکت در مسابقات قهرمانی با گرد آوری بازیکن های سراسر جهان باعث می شود تا بازیکنان این بازی رایانه ای را جذب خود کند و دانلود فوتبال این بازی کامپیوتری به حداکثر میزان خود برساند.
یکی از سرگرم کننده ترین بازی های بازی فوتبال جدید انیمیشنی SFG Soccer می باشد. سبکی از بازی های ویدئویی که در آن شخصیت بازی را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در 64 تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش میدهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. دانلود بازی کامپیوتر فوتبال انیمیشنی از سایت دانلود بازی رایگان را به تمام فوتبال دوستان تنوع پذیر در سری بازی های کامپیوتر پیشنهاد می کنیم.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه ای , ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: SFG Soccer 1 , 07 - بازی فوتبال کامپیوتر , دانلود بازی SFG Soccer 1 , 07 - بازی فوتبال کامپیوتر , ذانلود بازی فوتبال کاریکاتوری , دانلود بازی , دانلود بازی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد